Klädetiska regler

Efter kvällsdoppet säger jag åt Felix att ta på sig t-shirt och sina nytvättade rena blågula Sverige-kalsonger och gå och lägga sig. Det säger han att han ska göra.
Efter fem minuter ropar jag:
– Har du tagit på dig t-shirt och de rena Sverige-kalsongerna och lagt dig?
– Japp, svarar han.
– Bra, ropar jag tillbaka.
En kvart senare går jag in till honom för att se om han somnat. Det har han. Bestämmer mig där ganska så omgående för att jag imorgon bitti måste gå igenom några elementära klädetiska kalsongregler med honom. Det känns av någon anledning som han skulle kunna ha nytta av en sådan genomgång.

6 kommentarer

Filed under Uncategorized

6 responses to “Klädetiska regler

  1. Han lär sig nog med tiden ska du se 😀

  2. Adde

    Klädetiska regler, var fanns de när man behövde dem på 80 talet?

  3. Åååååå, vad söööööööt! Puss på han! 🙂

Kommentera

