En högst relevant fråga

En kollega berättar en rolig historia och informerar därefter att denna historia är hennes 6-åriga dotters favorithistoria.
Jag tycker historien är så rolig att jag bestämmer mig för att berätta den för Felix och Ville när jag kommer hem. Med dramatisk stämma återger jag den roliga historien som går så här:

Det var en tant som hittade en pingvin på gatan. Hon gick till polisen med pingvinen. Polisen tittade på henne och pingvinen och sa:
– Du måste gå till djurparken med pingvinen.
Dagen efter kom tanten tillbaka till polisstationen med pingvinen. Polisen tittade på henne och pingvinen och sa:
– Jag sa ju åt dig igår att gå till djurparken med pingvinen.
Då svarade tanten:
– Det gjorde jag. Idag ska vi gå på bio.

Felix skrattar. Ville ser att storebrorsan skrattar så då gör han det också. Sedan säger han:
– Vilken film skulle de se?

6 kommentarer

Filed under Uncategorized

6 responses to “En högst relevant fråga

  1. Jag

    Det här var dagens goda skratt! Hahahahahahahahahha!

  2. Anonym

    Ha ha ha! 🙂

  3. Jag

    Kommer tillbaka och skrattar en gång till: Hihihihihihi! Dessa våra glädjespridare!

  4. hahahahahaha =0)

    Hemikram ♥

Kommentera

