Redig karl reder sig själv

Har flugit in till London på söndagseftermiddagen. Tagit en kvällspromenad och inspekterat de kvarter som ska bli mina en månad framöver. Ser trevligt ut. Engelskt liksom. Går till den lilla lokala butiken och köper frukost till morgonen därpå.
Upptäcker på måndagsmorgonen att jag glömt att köpa tvål och schampoo. Det var inte bra. Man vill ju inte komma in första dagen bland London-kollegorna och lukta illa. Vad ska jag göra? Som den redige karl jag är finner jag naturligtvis en lösning. Hittar lösningen i köket. Vid diskbänken. I en flaska.
Jag tror faktiskt ingen märkte att jag luktade citrondiskmedel.

4 kommentarer

Filed under Uncategorized

4 responses to “Redig karl reder sig själv

  1. Det finns problem till alla lösningar 😆

    Hemikram

  2. Meh! Nu blir du snart en ny Idol-jurymedlem….:P

Kommentera

