London har blivit lite trängre

London har blivit lite trängre. Men samtidigt lite roligare. Felix och Ville har nämligen landat.
Till frukost äter vi naturligtvis toast. Vad annars?
– Medan du brer min macka ska jag skriva en Sean Banan låt, säger Ville och börjar trumma med händerna på magen.
Jag brer hans macka och Ville nynnar samtidigt fram en melodi som jag bedömer ha en viss hitpotential, om än lokal sådan (typ i vårt hem men inte så långt utanför det).
– Vill du ha mjölk eller juice till mackan, frågar jag.
– 2000, svarar Ville.
– Va, säger jag, för mycket annat än Va kan jag just inte komma på att säga.
– 2000, upprepar Ville med eftertryck som det vore det mest självklara i hela världen.
– Jag frågar vad du vill dricka och du svarar 2000?
– Just det. Visst är jag smart?
– Eh… det var ett annorlunda svar på en högst normal fråga, säger jag diplomatiskt. Men det var kul sagt Ville. Jag tror jag ska skriva om det på min blogg.
– Va? Är du på Youtube? Då får jag pengar.
Jag undrar plötsligt om Ville av misstag drack öl igår kväll istället för äppeljuice.

4 kommentarer

Filed under Uncategorized

4 responses to “London har blivit lite trängre

  1. Hahaha, han har börjat prata i koder, hmmm, men lika skoj för det.

    Hoppas ni får attans så skoj i London

  2. Oj oj oj! Jag tror det är diskussioner på väldigt hög nivå faktiskt. Så hög att inte ens de mest intelligenta vuxna förstår…
    KUL att grabbarna är i London, hos dig…Ha det så jättekul och fint!

Kommentera

