Jag vet redan nu vem som vinner nattens presidentval i USA

Jag orkar inte vara vaken hela natten för att få reda på vem som vinner presidentvalet i USA, så jag bestämmer mig helt enkelt för att fråga Ville vem som kommer att vinna. Ville har nämligen begåvats med den märkliga och smått sensationella förmågan att ha svar på precis allt.
– Ville, vem vinner presidentvalet i USA i natt?
Ville tittar på mig med förvånad blick, som om jag just ställt den mest korkade fråga han någonsin hört. Han tar ett djupt andetag och svarar sedan:
– Den som kan göra en baklängesvolt. Såklart.
Ja, såklart. Skönt att få det bekräftat från en expert. Nu kan jag sova lugnt i natt.

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Jag vet redan nu vem som vinner nattens presidentval i USA

  1. Obama kan säkert göra baklängesvolt. Det är jag nästan säker på, så din son hade givetvis rätt! Klok son du har! 🙂

Kommentera

